Gasten, bulten en patat - Reisverslag uit Saint-Mamest, Frankrijk van Lotte Driessen - WaarBenJij.nu Gasten, bulten en patat - Reisverslag uit Saint-Mamest, Frankrijk van Lotte Driessen - WaarBenJij.nu

Gasten, bulten en patat

Blijf op de hoogte en volg Lotte

13 Juli 2014 | Frankrijk, Saint-Mamest

12 juli 2014

Bonjour!

Ik heb al een paar dagen niks geschreven, maar daar was het een beetje druk voor! Heel veel gedaan, heel weinig geslapen en ben nu dus helemaal kapot, maar dat merk ik pas als ik stilzit, dus we blijven doorgaan! Ik ben ondertussen wel 60x gestoken/gebeten en in mijn slaap krab ik mezelf helemaal kapot... Gister een extra knie aan bultjes erbij en mijn voeten lijken wel alsof ze een spontane aanval van de waterpokken hebben gehad. Of een plaatselijke aanval van de builenpest...

Laat ik het eens hebben over wat gasten, zo hebben we de familie Breukers, meneer Breukers is manager van de KFC en daar lijkt ie ook op, hele gezellige vent en hij noemt zichzelf meneer Breukers, want er is niks leukers of de mooiste man van lestaubiere of de leukste man van lestaubiere. Dat ligt eraan hoe vrolijk hij is. Dan heb je nog dochtertjes emilie en noor, superleuke kids en zijn vrouw zie ik eigenlijk niet zo vaak, een beetje een stil typ.

Dan hebben we nog de Preutera, gescheiden pa die z'n drie kinderen drie weken heeft. Floor, Gijs en Maartje. Pa Patrick heeft een vriendin, maar z'n kinderen vinden haar maar niks, hij wil deze vakante gebruiken om ze een beetje om te praten/slijmen. Pa Patrick is een gezellige vent, soms iets te, zo blijft hij vaak tot half 1/1 uur in de bar hangen met de volgende familie. De kinderen zie je alleen als ze hun ipad/ipod/iphone moeten opladen in de bar en anders zitten ze in hun mobile home te appen/facebooken/instagrammen. Lekker gezellig dus!

Dan de laatste familie waar ik het over ga hebben is de familie van 't reve uit Almeloooo. Papa frank is beste maatjes met Pa Patrick en zijn altijd samen in de bar te vinden. Moeders heeft ook een naam, maar die heb ik nog niet gehoord, dat zal vast wel een keer komen, dan heb je Sharon en Michael met een zwaar twents accent, precies hetzelfde verhaal als de preuters, die zien we alleen als ze moeten opladen! Het zijn wel hele leuke kinderen verder en je kan er mee/om lachen.

Vandaag voor het eerst patat gebakken! De snackbar is open hoor! Ging goed, van iedereen gehoord dat de patat lekker was! Of de friet was goe zoals de belgen t zeggen

Volgende week ofzo zet ik er wel weer wat op!

Au revoir
XOXO

  • 13 Juli 2014 - 21:13

    Sylvia:

    Bonjour,,,ouwehoer....
    He miep, volgens mij mag jij toch niet roddelen over de gasten op de camping??? Maar wel leuk hoor om te lezen.

    ik hoop dat die kinderen hun stiefmoeder gaan accepteren anders heeft ze niet echt een leuke vakantie haha.
    De meneer van de KFC zal wel blij zijn met die lekkere frietjes van je, je moet eens tegen hem zeggen dat je ook lekkere hamburgers hebt.

    Vandaag zijn we naar de verjaardag van wendy geweest, was gezellig..............................................
    Morgen nog ff in huis een beetje nuttig zijn en dinsdag die turk en Emre ophalen. Woensdag naar mn tante, die ken je wel haha.
    Nou meis, ga ff met Piet voetbal kijken, jij ook?
    Doeg meissie, dikke kus van je tante XXXXXXXXX

  • 13 Juli 2014 - 21:13

    Sylvia:

    Bonjour,,,ouwehoer....
    He miep, volgens mij mag jij toch niet roddelen over de gasten op de camping??? Maar wel leuk hoor om te lezen.

    ik hoop dat die kinderen hun stiefmoeder gaan accepteren anders heeft ze niet echt een leuke vakantie haha.
    De meneer van de KFC zal wel blij zijn met die lekkere frietjes van je, je moet eens tegen hem zeggen dat je ook lekkere hamburgers hebt.

    Vandaag zijn we naar de verjaardag van wendy geweest, was gezellig..............................................
    Morgen nog ff in huis een beetje nuttig zijn en dinsdag die turk en Emre ophalen. Woensdag naar mn tante, die ken je wel haha.
    Nou meis, ga ff met Piet voetbal kijken, jij ook?
    Doeg meissie, dikke kus van je tante XXXXXXXXX

  • 13 Juli 2014 - 21:13

    Sylvia:

    Bonjour,,,ouwehoer....
    He miep, volgens mij mag jij toch niet roddelen over de gasten op de camping??? Maar wel leuk hoor om te lezen.

    ik hoop dat die kinderen hun stiefmoeder gaan accepteren anders heeft ze niet echt een leuke vakantie haha.
    De meneer van de KFC zal wel blij zijn met die lekkere frietjes van je, je moet eens tegen hem zeggen dat je ook lekkere hamburgers hebt.

    Vandaag zijn we naar de verjaardag van wendy geweest, was gezellig..............................................
    Morgen nog ff in huis een beetje nuttig zijn en dinsdag die turk en Emre ophalen. Woensdag naar mn tante, die ken je wel haha.
    Nou meis, ga ff met Piet voetbal kijken, jij ook?
    Doeg meissie, dikke kus van je tante XXXXXXXXX

  • 13 Juli 2014 - 21:14

    Sylvia:

    Bonjour,,,ouwehoer....
    He miep, volgens mij mag jij toch niet roddelen over de gasten op de camping??? Maar wel leuk hoor om te lezen.

    ik hoop dat die kinderen hun stiefmoeder gaan accepteren anders heeft ze niet echt een leuke vakantie haha.
    De meneer van de KFC zal wel blij zijn met die lekkere frietjes van je, je moet eens tegen hem zeggen dat je ook lekkere hamburgers hebt.

    Vandaag zijn we naar de verjaardag van wendy geweest, was gezellig..............................................
    Morgen nog ff in huis een beetje nuttig zijn en dinsdag die turk en Emre ophalen. Woensdag naar mn tante, die ken je wel haha.
    Nou meis, ga ff met Piet voetbal kijken, jij ook?
    Doeg meissie, dikke kus van je tante XXXXXXXXX

  • 13 Juli 2014 - 21:14

    Sylvia:

    Bonjour,,,ouwehoer....
    He miep, volgens mij mag jij toch niet roddelen over de gasten op de camping??? Maar wel leuk hoor om te lezen.

    ik hoop dat die kinderen hun stiefmoeder gaan accepteren anders heeft ze niet echt een leuke vakantie haha.
    De meneer van de KFC zal wel blij zijn met die lekkere frietjes van je, je moet eens tegen hem zeggen dat je ook lekkere hamburgers hebt.

    Vandaag zijn we naar de verjaardag van wendy geweest, was gezellig..............................................
    Morgen nog ff in huis een beetje nuttig zijn en dinsdag die turk en Emre ophalen. Woensdag naar mn tante, die ken je wel haha.
    Nou meis, ga ff met Piet voetbal kijken, jij ook?
    Doeg meissie, dikke kus van je tante XXXXXXXXX

  • 13 Juli 2014 - 21:14

    Sylvia:

    Bonjour,,,ouwehoer....
    He miep, volgens mij mag jij toch niet roddelen over de gasten op de camping??? Maar wel leuk hoor om te lezen.

    ik hoop dat die kinderen hun stiefmoeder gaan accepteren anders heeft ze niet echt een leuke vakantie haha.
    De meneer van de KFC zal wel blij zijn met die lekkere frietjes van je, je moet eens tegen hem zeggen dat je ook lekkere hamburgers hebt.

    Vandaag zijn we naar de verjaardag van wendy geweest, was gezellig..............................................
    Morgen nog ff in huis een beetje nuttig zijn en dinsdag die turk en Emre ophalen. Woensdag naar mn tante, die ken je wel haha.
    Nou meis, ga ff met Piet voetbal kijken, jij ook?
    Doeg meissie, dikke kus van je tante XXXXXXXXX

  • 16 Juli 2014 - 12:39

    Papa:

    ha die lotte, allo allo

    Ici papa paul. je habitat Almere, comment ca va?

    De rest gaat in het nederlands want meer frans ken ik niet. Eindelijk die site gevonden om iets te schrijven. Wat zijn al berichtjes, foto's appie en de verhalen op deze site leuk om te lezen. Doorgaan zo. ik mis je utieraard heeeeel erg, vooral op zondag ochtend bij het ontbijt maar ja die eitjes krijg je wel weer als je terukomt. Morgenochtend rijden we om 4 ur weg ben benieuwd hoe laat we er zijn. Morgenavond wil ik graag een lekker koel getapt biertje van je. Wie had dat gedacht dat Lotte nog eens een biertje kon tappen. Toch maar een baantje in de horeca? Hey grietje kus van papa werk ze nog en tot morgen

    hou van je

    kus papap

  • 17 Juli 2014 - 08:21

    Sylvia:

    sorry lot, volgens mij is er iets mis gegaan en heb ik geloof ik 7 keer de mail verstuurd hahaha, verwijder er maar een paar......
    heel veel plezier met je ouders en maar hopen dat je toch nog een dagje vrij kunt hebben met pa en ma.
    tot mails nichtje XXX

  • 20 Juli 2014 - 20:54

    Christy:

    Hee Lot,

    Mooi om te horen dat je je daar vermaakt! Is het druk op de camping? Hoe zijn de accomodaties? Want je moest toch verhuizen vanaf een 'lekker bed' naar een oude afgedankte caravan of zoiets? Veel plezier daaro en tot snel weer in Nederland!

    Groetjes Chrissepis

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Lotte

Ik zit van 30 juni tot 20 augustus in Frankrijk! Om iedereen een beetje van mijn avonturen op de hoogte te houden maak ik dit reisdagboek.

Actief sinds 29 Juni 2014
Verslag gelezen: 160
Totaal aantal bezoekers 3590

Voorgaande reizen:

30 Juni 2014 - 20 Augustus 2014

Vive la France

Landen bezocht: