Complet - Reisverslag uit Saint-Mamest, Frankrijk van Lotte Driessen - WaarBenJij.nu Complet - Reisverslag uit Saint-Mamest, Frankrijk van Lotte Driessen - WaarBenJij.nu

Complet

Blijf op de hoogte en volg Lotte

30 Juli 2014 | Frankrijk, Saint-Mamest

30 juli 2014

Bonjour!

Het staat vol op de camping, bij de ingang staat een bordje 'complet' en er kan dus echt niemand meer bij. Qua drukte vind ik het echt enorm meevallen. Ja, het restaurant zit vol en er komen steeds meer pizza's om te maken, het zwembad is voller en de activiteiten worden drukker bezocht, maar ik had het veel drukker verwacht!

Voordeel is dat de tijd veel sneller gaat, nog maar drie weken en dan ga ik al weer naar huis! En ik ben al een week 20! Ik tel wel al af hoor! Ik heb een blaadje naast mijn bed hangen met de dagen tot ik naar huis ga, elke dag een kruisje!!!

Het wordt steeds relaxter, niet logisch als je bedenkt dat we de komende 2 welen nog vol zitten, maar de roosters worden nu zo gemaakt dat we alleen 's ochtends klusjes hebben en als we 's middags niet zijn ingeroosterd zijn we gewoon vrij. Wat we dan vaak doen is bijslapen haha! Die 4,5 week begint me op te breken hoor! Maandag had ik even een dipdagje, iedereen miept al dagen (vooral een paar die er nog geen 3 weken zijn) en als ik een keer zeg dat ik moe ben zeggen ze ' jaaa maar dat zijn we allemaal!' Ik dacht toen echt ff 'flikker op jullie, jullie mogen pas miepen als jullie er net zo lang zijn al ik. Zo moet ik natuurlijk niet denken want niet iedereen heeft dezelfde mentaliteit. Toch dacht ik maandag zo. Via de app even lekker tegen mam aan kunnen klagen, ik voelde me meteen een stuk beter!

Daarnaast is het ook hier enorm pokkeweer geweest, tot nu toe meer regen dan zon gehad! Achterlijk toch! Jammerrr! Maar vandaag is het eindelijk lekker! Vanmiddag lekker zonnen en vanavond pizza's bakken!

Ik blijf aftellen en kruisjes zetten.

Au revoir!
XOXO

  • 05 Augustus 2014 - 21:37

    Sylvia:

    Hallo Lotte,
    Nou meid ik snap helemaal dat er momenten zijn dat je er echt klaar mee bent en dan is het zeker heerlijk om ff lekker te mopperen tegen je moeder (daar zijn ze toch voor haha), dus nog eventjes volhouden meis en dan ben je lekker weer in je eigen stulpje, je eigen bedje en je eigen spulletje gewoon lekker thuis.
    Ik heb bewondering voor je meis, je doet het toch maar even...nou even??????.
    Piet en ik zijn gisteren terug gekomen van vakantie dus vandaar mn late reactie ik kon niet fb in Portugal.
    Morgen gaan we twee dagen naar Zeeland gezellig op visite bij landa en paultje...heb er zin in en dan is het voor ons afgelopen met de vakantie.
    Als het in het weekend nog mooi weer is gaan piet en ik nog lekker fietsen op onze nieuwe E-Bikes, dag meissie tot in de pruimentijd. XXXXXXXXX

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Lotte

Ik zit van 30 juni tot 20 augustus in Frankrijk! Om iedereen een beetje van mijn avonturen op de hoogte te houden maak ik dit reisdagboek.

Actief sinds 29 Juni 2014
Verslag gelezen: 135
Totaal aantal bezoekers 3581

Voorgaande reizen:

30 Juni 2014 - 20 Augustus 2014

Vive la France

Landen bezocht: