Spannend!!!! - Reisverslag uit Saint-Mamest, Frankrijk van Lotte Driessen - WaarBenJij.nu Spannend!!!! - Reisverslag uit Saint-Mamest, Frankrijk van Lotte Driessen - WaarBenJij.nu

Spannend!!!!

Blijf op de hoogte en volg Lotte

30 Juni 2014 | Frankrijk, Saint-Mamest

Na veel gestress op het vliegveld zitten we (iris en ik) eindelijk! Zit bij de nooduitgang dus lekker veel beenruimte :) nu rust er wel een hele zware taak op mij! Ik moet als er iets gebeurt samen met de gozer naast me de deur opendoen als er iets gebeurt... Brrrr moet we niet aan denken! We gaan zo vliegen, spannend:)!!!

We gaan weg met regen en waarschijnlijk regent het in Frankrijk ook haha! Het is wat regenachtig de komende paar dagen, lekker dus NOT!!!

--------

En ik ben aangekomen op bergerac! Na een half uur vertraging en anderhalf uur vliegen. Vliegveld van niks, een ruimte en een bagageband van 4 meter met een doorgeefluik hahaha

Camping verkent, erg groot en mooi. Ik slaap de eerste paar dagen in een luxe tent (wel met muizen en muggen) want de caravans moeten nog schoongemaakt worden! Dat mogen we natuurlijk lekker zelf doen....

Ik zit nu lekker te genieten van de zon en het uitzicht, wachtend op pizza!!! Lekkerrrr :)

Morgen eerste werkdagje, dus dan misschien meer.

Au revoir,
Xoxo

  • 01 Juli 2014 - 13:19

    Sylvia:

    Nou dat was dus je vliegreis naar france....lekker slapen in een tentje, bofferd, maar jij zit tenminste in het zonnetje en aan de pizza haha. Nou meis succes en we horen weer van je.
    XXX.

  • 01 Juli 2014 - 14:29

    Christy:

    Veel plezier daar! Lekker zonnen en werken :)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Lotte

Ik zit van 30 juni tot 20 augustus in Frankrijk! Om iedereen een beetje van mijn avonturen op de hoogte te houden maak ik dit reisdagboek.

Actief sinds 29 Juni 2014
Verslag gelezen: 123
Totaal aantal bezoekers 3583

Voorgaande reizen:

30 Juni 2014 - 20 Augustus 2014

Vive la France

Landen bezocht: