Inpakken is een ramp! - Reisverslag uit Almere-Buiten, Nederland van Lotte Driessen - WaarBenJij.nu Inpakken is een ramp! - Reisverslag uit Almere-Buiten, Nederland van Lotte Driessen - WaarBenJij.nu

Inpakken is een ramp!

Door: Lotte

Blijf op de hoogte en volg Lotte

29 Juni 2014 | Nederland, Almere-Buiten

Bonjour!!

Nou, het is bijna zover! Morgen ga ik vliegen! Een belangrijk ding voordat je gaat vliegen is je koffer inpakken... Als je voor bijna twee maanden weggaat, is dit heel moeilijk! Zeker omdat je vanTransavia belachelijk weinig mee mag nemen. 15 kilo ruimbagage en 10 kilo handbagage, nu klinkt dit niet zo weinig, maar als je bedenkt dat mijn lege koffer al meer dan 5 kilo weegt, is het een beetje passen en meten :P Ik ben vorige week al begonnen met alles in de koffers te gooien, helaas was het meteen veel te zwaar... genoeg geklooi en gestress dus.

Gelukkig heb ik een lieve mam die iets meer overzicht heeft dan ik, dus gingen we vanochtend maar even kritisch kijken naar wat erin zit. Na een half uurtje inpakken en wegen en inpakken en wegen (en ga zo maar door) zit ik EINDELIJK net onder de 15 en 10 kilo. Koffers staan al bijna klaar en vandaag laatste dagje in Nederland.

Vanmiddag komen mijn broer, schoonzussen en oom en tante nog even langs om dag te zeggen en dan gaan we voetbal kijken! Met als lekkere laatste avondmaal een broodje kroket, MJAMMIE

Morgenavond kan ik hopelijk al mijn eerste Franse ervaringen vertellen en klagen over de vliegreis :)

Au Revoir!!! (Schrijf je dat zo???)

  • 29 Juni 2014 - 11:36

    Broer #1:

    Heel veel plezier. Eigenlijk is het net als de uitzending van je broers... Paar maanden van huis en wij zaten ook op een soort van camping :) Je kan het!!! Als je heimwee krijgt denk je maar aan ons.. Dan wil je vast weer langer blijven :p xxx van mij moes

  • 29 Juni 2014 - 11:41

    Eline:

    Hee lotje. Jaa dat valt tegen he een koffer inpakken. Naar Engeland mocht ik ook maar 15 en 10 kilo meenemen. Maar komt goed ze hebben daar ook genoeg winkels haha enne sephora ? Ik wens je een fijne laatste dag toe en een goede vlucht. En natuurlijk heel veel plezier daar !! Leuk dat je je ervaringen zo deelt. Ben benieuwd naar je volgende stukje. Xx je nicht eline

  • 29 Juni 2014 - 11:47

    Mam:

    Mijn allerliefste meisje,
    Helaas kan ik je niet wegbrengen, snik,snik, maar pap kan dat net zo goed als ik.
    Ik wens je een goede reis, gelukkig niet zo lang. Ben eigenlijk ook wel wat geruster dat je niet alleen reist.
    Ik ben super trots op je dat je dit avontuur aangaat, want eigenlijk ben je niet zoveel gewend ( luxe prinsesje!!!haha), maar als je beide broers de uitzendingen aankunnen kan jij dit ook.
    Lieve schat, ik zal je zeker missen, maar via al die onzinnige appjes en de serieuze skipe houden we contact. Tot over drie weken!
    Dikke kus,
    Mam

  • 29 Juni 2014 - 12:56

    Saskia:

    Hey Lotte,
    Super gaaf wat je gaat doen!! En volgens mij hebben ze in Frankrijk ook wel wat winkels.....dus niet getreurd!!
    Heel veel plezier! Laat je niet teveel inpakken door die Franse garçons!!!!
    Geniet van het voetbal vanmiddag, de kroketjes en vooral je familie!!
    Liefs Saskia

  • 29 Juni 2014 - 12:58

    Resy:

    Dat schrijf je inderdaad zo........heb het fijn daar maar dat komt vast goed!!
    Resy xx

  • 29 Juni 2014 - 13:14

    Sylvia:

    lieve Lotte, om te beginnen komen wij die kroketten ook op eten dus haal er genoeg in huis haha, ik neem oranje tompoezen mee....
    En ja, wat moet je toch zonder je moepsie je koffer samen inpakken kan ook een vorm van afscheid nemen zijn snik snik, nee hoor meis, alle gekheid op een stokkie, het is ook niet veel hoor 15 kg maar als je spullen tekort kom, koop je het toch lekker daaroo. nou meid, tot srtakkies en we gaan je volgen hoor................XXXXXXXXXXXXXXXX

  • 29 Juni 2014 - 13:48

    Sharon:

    Lieve nichtje
    Heel leuk wat je gaat doen hoorde ik.
    Ik wens je heel veel plezier en een goede
    reis.
    Liefs Sharon.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Lotte

Ik zit van 30 juni tot 20 augustus in Frankrijk! Om iedereen een beetje van mijn avonturen op de hoogte te houden maak ik dit reisdagboek.

Actief sinds 29 Juni 2014
Verslag gelezen: 160
Totaal aantal bezoekers 3586

Voorgaande reizen:

30 Juni 2014 - 20 Augustus 2014

Vive la France

Landen bezocht: